Είναι πολύ δύσκολο να γράψεις κάτι για τη δουλειά σου σε μια εποχή που τα λόγια περισσεύουν.
Παρόλα αυτά αρκούμαι στα παρακάτω.
Τα θέματά μου είναι ανθρωποκεντρικά με πηγή έμπνευσης τη φύση. Ο, τι βλέπω γύρω μου, από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο, προσπαθώ να το αποδώσω με μορφές.
Μορφές βλέπουμε παντού στους βράχους της θάλασσας, στα βότσαλα, στα βουνά , στα δένδρα, στα σύννεφα και σε ό,τι όμορφο μας χαρίζει η φύση. Μπορούμε όμως να δούμε μορφές αποτυπωμένες και στα πρόσωπα των ανθρώπων, μορφές της αδικίας και της εκμετάλλευσης, της μοναξιάς και του φόβου, μορφές από τα « πάθια των ανθρώπων». Ακόμη και οι λερωμένοι τοίχοι από το χρόνο και την υγρασία ενός εγκαταλελειμμένου σπιτιού, αν τους προσέξεις, κρύβουν πολλές μορφές.
Τέλος επιρροές στη δουλειά μου έχω δεχθεί από όλους του αρχαίους πολιτισμούς και ιδιαίτερα από την Αρχαία Ελλάδα, το Βυζάντιο και τη λαϊκή παράδοση.
Παρόλα αυτά αρκούμαι στα παρακάτω.
Τα θέματά μου είναι ανθρωποκεντρικά με πηγή έμπνευσης τη φύση. Ο, τι βλέπω γύρω μου, από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο, προσπαθώ να το αποδώσω με μορφές.
Μορφές βλέπουμε παντού στους βράχους της θάλασσας, στα βότσαλα, στα βουνά , στα δένδρα, στα σύννεφα και σε ό,τι όμορφο μας χαρίζει η φύση. Μπορούμε όμως να δούμε μορφές αποτυπωμένες και στα πρόσωπα των ανθρώπων, μορφές της αδικίας και της εκμετάλλευσης, της μοναξιάς και του φόβου, μορφές από τα « πάθια των ανθρώπων». Ακόμη και οι λερωμένοι τοίχοι από το χρόνο και την υγρασία ενός εγκαταλελειμμένου σπιτιού, αν τους προσέξεις, κρύβουν πολλές μορφές.
Τέλος επιρροές στη δουλειά μου έχω δεχθεί από όλους του αρχαίους πολιτισμούς και ιδιαίτερα από την Αρχαία Ελλάδα, το Βυζάντιο και τη λαϊκή παράδοση.